Συχνές Ερωτήσεις

Θα βρείτε παρακάτω τις συνηθέστερες ερωτήσεις που τίθενται από τους πελάτες μας. Για να βρείτε τρόπους άμεσης επικοινωνίας μαζί μας, κάντε κλικ στον σύνδεσμο επικοινωνία.
Πως μπορώ να μάθω περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα σας;
Μπορείτε καθημερινά από τις 9.00 – 21.00 να μας καλέσετε στo 22310 66464 και θα λύσουμε αμέσως κάθε σας απορία.
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση του προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

  • Παραλαβή και Πληρωμή από το κατάστημά μας. Εδώ μπορείτε να δείτε που βρίσκονται τα δύο καταστήματά μας στη Λαμία.
  • Με αντικαταβολή, κατά την παράδοση του προϊόντος στον χώρο σας. Υπάρχει επιβάρυνση στο συνολικό κόστος της παραγγελίας μ’ αυτή τη μέθοδο (δεν διατίθεται σε όλα τα προϊόντα)
  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Σε περίπτωση που επιλέξετε αυτόν τον τρόπο, θα ενημερωθείτε μέσω email αμέσως μετά την παραγγελία σχετικά με τον τραπεζικό λογαριασμό που μπορείτε να κάνετε την κατάθεση. Μόλις καταθέσετε τα χρήματα θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας και να αποστείλετε με FAX το αποδεικτικό κατάθεσης στο 22310 66464.
  • Με χρέωση Πιστωτικής Κάρτας (Προς το παρών η μέθοδος αυτή δεν είναι διαθέσιμη).

Είναι υποχρεωτικό να δημιουργήσω λογαριασμό για να παραγγείλω;
Σε καμία περίπτωση η εγγραφή στη σελίδα μας δεν είναι υποχρεωτική. Η εγγραφή υπάρχει μόνο για να εξυπηρετεί εσάς σε περίπτωση που θέλετε να παρακολουθείτε τις παραγγελίες σας και να κάνετε γρηγορότερη την διαδικασία παραγγελίας. Επίσης μπορείτε να κάνετε παραγγελίες τηλεφωνικά στo 22310 66464
Πως πραγματοποιείται η πληρωμή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό;
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα πρέπει να στείλετε την απόδειξη της κατάθεσης στο FAX 22310 66464. Μόλις την λάβουμε θα στείλουμε την παραγγελία σας.
Ποιοι είναι οι προτεινόμενοι τρόποι παράδοσης;
Στέλνουμε σε όλη την Ελλάδα με παράδοση στο σπίτι σας. Μετά από συνεννόηση αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά για την καλύτερη δυνατή μέθοδο αποστολής της παραγγελίας στο χώρο σας. Συνεργαζόμαστε με μεταφορικές εταιρίες για να εξασφαλίσουμε τις χαμηλότερες τιμές στα μεταφορικά έξοδα.
Είμαι κάτοικος εξωτερικού, μπορώ να παραγγείλω από το κατάστημά σας;
Θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στα τηλέφωνα 22310 44841 και 22310 66464 ή μέσω email στο info@homeandstyle.gr για να ενημερωθείτε σχετικά με τους πιθανούς τρόπους αποστολής στη χώρα που διαμένετε και για τη διαμόρφωση των εξόδων αποστολής.
Πόσο καιρό χρειάζεται η παραγγελία μου για να αποσταλεί;
Οι παραγγελίες που καταχωρούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή μέχρι τις 15.00μ.μ. επεξεργάζονται αυθημερόν. Οι παραγγελίες που καταχωρούνται Παρασκευή (μετά τις 15.00μ.μ.), Σάββατο & Κυριακή επεξεργάζονται Δευτέρα. Ωστόσο, ο χρόνος που χρειάζεται μέχρι να αποσταλεί η παραγγελία σας εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα του προϊόντος που σας ενδιαφέρει.
Πως αλλάζω την διεύθυνσή μου και τα υπόλοιπα στοιχεία του προφίλ μου;
Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας, μπορείτε να δείτε και να τροποποιήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία και τις υπόλοιπες λεπτομέρειες του λογαριασμού σας μέσα από τον λογαριασμό σας.
Θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου.
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε φάση ολοκλήρωσης καλώντας μας στα τηλέφωνα 22310 66464 και 22310 44841. Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας σας θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε.
Τι γίνεται με τιςπιστροφές προϊόντων;
Επιστροφές προϊόντων δεν γίνονται δεκτές εάν το προϊόν δεν είναι σε μορφή stock. Προϊόντα που θα παραγγελθούν εξαρχής και είναι μοναδικά για κάθε πελάτη δεν θα γίνονται δεκτά. Επιστροφή χρημάτων δε γίνεται σε καμία περίπτωση. Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό τότε θα γίνεται πάντα επισκευή ή αντικατάσταση με καινούριο όπου είναι απαραίτητο. Εάν υπάρχει πρόβλημα με το προϊόν κατά την άφιξή του ο υπεύθυνος μεταφοράς το καταγράφει και ενημερώνει το κατάστημα HOME AND STYLE για τις περαιτέρω ενέργειες. Εάν υπάρχει πρόβλημα με κάποιο προϊόν ( ελαττωματικό , χτυπημένο  ) τότε τα έξοδα αποστολής - επιστροφής του επιβαρύνουν την εταιρία. Εάν υπάρξει πρόβλημα κατά τη διάρκεια χρήσης του προϊόντος τότε τα έξοδα αποστολής – επιστροφής επιβαρύνουν το πελάτη.
Τι εγγύηση έχουν τα προϊόντα μας;
Η εγγύηση των προϊόντων είναι δύο ( 2 ) χρόνια από την ημέρα παραλαβής.
Πως θα γνωρίζω πως η παραγγελία μου έχει αποσταλεί;
Αφού στείλουμε την παραγγελία σας θα λάβετε ένα ενημερωτικό Email που θα σας ειδοποιεί, αν για κάποιο λόγο δεν λάβετε καμία ενημέρωση από εμάς παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που διαπιστώσω κάποιο πρόβλημα σχετικά με το περιεχόμενο της παραγγελίας μου;
Παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να λύσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα.